תיקון תקר – כל מה שצריך לדעת לפני שניגשים לטפל בצמיג
תיקון תקר – המדריך המלא לתיקון צמיגים | צמיגי טופ 2011
תיקון תקר – הרבה יותר מפתרון זמני
תקר בצמיג מתרחש לרוב בגלל מסמר, בורג, חפצים חדים על הכביש או שחיקה מצטברת לאורך זמן. אך מה שרוב הנהגים לא יודעים הוא שהשאלה האמיתית איננה איך לסתום את החור, אלא
האם הצמיג עדיין בטוח לשימוש אחרי התיקון.
מוסכים רבים מבצעים תיקון שטחי – תקע חיצוני בלבד – אבל זה לא תמיד מספיק. ב-צמיגי טופ 2011 מבצעים תיקון יסודי שמבטיח שהצמיג חוזר למצב תקין באמת.
מתי אפשר לבצע תיקון תקר ומתי חייבים להחליף צמיג?
לא כל תקר מתאים לתיקון. ישנם כללים ברורים:
תיקון תקר אפשרי כאשר:
- החור נמצא באזור הסוליה
- קוטר הפגיעה קטן מ-6 מ"מ
- אין קרעים בדופן
- הצמיג תקין מבחינת גיל ושחיקה
החלפת צמיג חובה כאשר:
- החור ממוקם קרוב לדופן
- יש חתך עמוק או עיוות
- הצמיג יבש, סדוק או ישן מדי
- קיימת פגיעה פנימית שאינה נראית מבחוץ
בכל מקרה, צמיגי טופ 2011 מבצעים בדיקה פנימית יסודית ולא מתבססים על בדיקה חיצונית בלבד.
איך מתבצע תיקון תקר מקצועי?
כדי שהתיקון יחזיק לאורך זמן וללא סיכונים, התהליך כולל מספר שלבים:
פירוק הצמיג מהחישוק
זהו שלב חובה. רק כך ניתן לראות נזק פנימי.
ניקוי אזור הפגיעה
הכנה נכונה מבטיחה הדבקה חזקה.
תיקון פנימי (טלאי איכותי)
הטלאי מודבק בחום ובחומרי איכות שמותאמים ללחצי אוויר גבוהים.
שילוב תקע חיצוני במקרה הצורך
לצמיגי טופ 2011 יש את הידע לבחור את השיטה הנכונה.
איזון גלגל
שלב חיוני שמונע רעידות ושחיקה מואצת.
למה דווקא צמיגי טופ 2011?
שנים של ניסיון
אבחון מקצועי לפני כל תיקון
עבודה לפי התקנים המחמירים ביותר
שירות מהיר, אמין ושקוף
שימוש בחומרים ובציוד הטובים ביותר





